سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی گوشی Nokia 2720 flip

بررسی nokia 2720 flip

 

 

 

« نوکیا» تولیدکننده ی گوشی های موبایل کلاسیک قدیمی، جدیدا محصولی را با عنوان« Nokia 2720 Flip» تولید کرده است و اختیار کاربران قرار داده است. این محصول گوشی کلاسیک با امکاناتی مدرن است و در آن امکان استفاده از شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، نصب کارت حافظه و گوش دادن به موسیقی وجود دارد. نوکیا در طراحی ویژه ی 2720 صفحه کلیدی قرار داده که تایپ و ارسال پیامک توسط آن بسیار راحت است؛ همچنین موبایل نوکیا 2720 Flip از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و حدود 118 گرم وزن دارد. نوکیا 2720 گوشی تاشو است که نمایشگر اصلی 2?8 اینچی دارد و در ساخت آن از فناوری TFT بهره گرفته شده است. این نمایشگر توانایی نمایش 256 هزار رنگ را دارد و میتواند با توجه به ابعادش تراکم پیکسلی 143 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکشد. همان طورکه اشاره شد، شما بعنوان کاربر میتوانید دو سیم‎کارت در سایز مایکرو را درون شیارهای 3310 قرار دهید و از آن برای برقراری ارتباط استفاده کنید. 

 

گفتنی است این گوشی از شبکه ارتباطی 4G و فناوری بی سیم وای فای هم بهره مند است. این گوشی خوش ساخت دارای یک کلید مخصوص تماس اظطراری است که آنرا برای سالمندان مناسب کرده است. از دیگر راههای ارتباطی در محصول جدید نوکیا می توانیم به EDGE، بلوتوث نسخه ی 4?2 و رادیو FM اشاره کنیم. مثل خیلی از محصولات کلاسیک، در 2720 هم خبری از دوربین سلفی نیست و روی قاب پشتی آن سنسوری دو مگاپیکسل نقش دوربین اصلی را اجرا می کند. این دوربین به فلشی از نوع ال ای دی مجهز شده و قابلیت فیلم برداری هم دارد. وظیفه ی تامین انرژی این مجموعه ی امکانات گوشی نوکیا 2720 فلیپ، به باتری 1500 میلی آمپر ساعت سپرده شده که با یک بار شارژ کامل میتواند ساعت ها مکالمه را برای کاربران فراهم کند.

دوربین

دوربین این گوشی هم کیفیت پایینی دارد و مثل دیگر فیچرفون ها عملکرد مطلوبی را نباید از آن انتظار داشته باشید. برای خرید گوشی از سایت موبایل مرکزی اقدام کنید.

باتری و شارژدهی گوشی نوکیا 2720 فلیپ

عمر باتری گوشی موبایل نوکیا 2720 Flip هم طولانی خواهد بود. با یک بار شارژ میتوانید تا چند روز پی در پی از این گوشی استفاده کنید که با توجه به شارژ یک روزه ای که از بیشتر محصولات هوشمند میگیرید بسیار بهتر است.

 

سخن پایانی

سالمندان و افرادی که با صفحه کلید لمسی و تلفن هوشمند سروکاری ندارند، از موبایل نوکیا 2720 Flip نهایت استفاده را خواهند برد. بعلاوه ، چنانچه از گوشی هوشمندتان بیش از حد استفاده می کنید و به دنبال راهی برای کم کردن استفاده تان از ابزارآلات دیجیتالی هستید، میتوانید به این گوشی کاربردی نوکیا فکر کنید. به خاطر داشته باشید که باتوجه به صفحه کلید فیزیکی و سخت افزار پایین رده، سرعت استفاده از اپلیکیشن ها کم خواهد بود. بدین ترتیب، استفاده ی متعددی را از آنها نخواهید داشت. گفتنی است باتری موبایل نوکیا 2720 Flip سبب می شود کاربر بتواند تا مدت ها بدون احتیاج به شارژر مجدد از گوشی استفاده کند. بنابراین، اگر گه گاهی از اپلیکیشن های هوشمند استفاده می کند و به دنبال گوشی ساده با عمر باتری طولانی هستید، این گوشی نوکیا را بعنوان انتخابی هوشمندانه در نظر بگیرید. برای اطلاع از قیمت گوشی های جدید بازار کلیک کنید.