سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات و بررسی گوشی نوکیا 105

بررسی نوکیا 105

 

نوکیا 105 یک گوشی ساده اما باکیفیت است. درست است که می‌توانید گوشی‌های ارزان قیمت‌تری هم در بازار پیدا کنید، اما این گوشی کیفیت بهتری دارد و حس بهتری هم به شما منتقل می‌کند. از طرف دیگر از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و باتری فوق‌العاده‌ای دارد. باتری این گوشی برای چند روز شما را بی‌نیاز از شارژ مجدد می‌کند. باتری یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید. برای اطلاع از قیمت نوکیا 105 کلیک کنید.

بررسی گوشی نوکیا 105

طراحی

شرکت نوکیا برای این گوشی موبایل نوکیا 105 از ابعاد 15 × 25 میلی‌متر استفاده کرده که ابعاد مناسبی برای در دست گرفتن کاربران بوده است و فراموش نشود که از وزن 73 گرمی نیز برخوردار است و برای یک تلفن همراه وزن سبکی می‌باشد. در طراحی این گوشی از صفحه کلید مناسب با اعداد درشت و جدا از هم استفاده شده که کاربران به راحتی می‌توانند پیام متنی ارسال کنند، صفحه نمایش 1.7 اینچی به کار رفته در این گوشی از فناوری TFT برخوردار است که با رزولوشن 160×120 پیکسل و تراکم پیکسلی 113 پیکسل در هر اینچ کیفیت تصویر مطلوبی را می‌تواند ارائه دهد.

سخت افزار نوکیا 105

شرکت نوکیا در بالای گوشی موبایل نوکیا 105 از چراغ قوه‌ای برای مواقع ضروری با نوردهی بالا استفاده کرده است. جدای از ساخت و طراحی، باتری قدرتمندی با ظرفیت 800 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است این باتری قادر است 619 ساعت در حالت آماده به کار و 14 ساعت در حالت مکالمه باشد.

همانطور که در این راهنمای خرید گوشی موبایل گفته شد این گوشی دوسیم کارت نظیر جک 3.5 میلیمتری، رادیو FM و شبکه 2G می باشد که از امکانات قابل قبولی برای یک گوشی کلاسیک در این رنج قیمت می‌باشد.

جمع بندی

شرکت نوکیا سعی دارد در ساخت گوشی های کلاسیک بهترین امکانات را به کاربران ارائه دهد که کاربران با هزینه کم بتوانند به راحتی به ارسال پیامک و شماره گیری تماس بپردازند و همچنین به فکر شارژ کردن مداوم گوشی نباشند. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل کلاسیک و خوش دست هستید گوشی موبایل نوکیا 105 گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.