سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی ساعت هوشمند اپل واچ 6

بررسی اپل واچ سری 6

سال‌هاست که اپل واچ بهترین ساعت هوشمند جهان به شمار می‌آید. هر روز افراد بیشتری دنیای اندروید را تنها برای بهره از خدمات سلامت اپل واچ ترک می‌کنند. بعلاوه بیشترین مطابقت را با iPad OS ،mac OS، IOS و حتی AirPods دارد. اپل واچ‌ها از همان نسل اول با طراحی و امکانات جذابی که داشتند، توانستند به راحتی نیمی از بازار ساعت هوشمند دنیا را در اختیار بگیرد. در رویداد 15 سپتامبر امسال اپل، از اپل واچ نسل 6 رونمایی کرد. در ادامه‌ی این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی نکات مثبت و منفی این پرچمدار ساعت‌های هوشمند جهان بپردازیم. اگر قصد خرید اپل واچ 6 را دارید با ما همراه باشید.

طراحی و نمایشگر اپل واچ 6  

اسمارت واچ اپل 6 مانند چند مدل قبلی اپل واچ است. همانطور که انتظار می‌رود طراحی بسیار باریکی دارد – هنوز چند اسمارت واچ رقیب وجود دارد که ظاهری مشابه به اپل واچ دارند و مانند آن بر روی دست می‌نشیند.

یکی از چیزهای جالبی که درباره اپل واچ سری 6 باید دانست این است که در رنگ کاملا قرمز و آبی و .. عرضه شده است. این خبر خوبی است که اپل واچ وارد قلمروی دنیای رنگی شده است.

اپل ادعا می‌کند که این بار نمایشگر همیشه روشن دو برابر سری قبلی روشن است و در هر مکانی با نور کم و زیاد می‌توان از این ساعت استفاده کرد. اگر زیبایی ساعت هوشمندتان برای شما اهمیت دارد، می‌توانید با خرید کاور و بند ساعت اپل واچ 6 این نیاز را به راحتی برآورده کنید.

قدرت سخت افزار

اپل واچ سری 6 هر چند که از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با سری 4 و5 ندارد، اما از لحاظ کاربردی و قدرت سخت افزاری بسیار بهینه‌تر و کاربردی‌تر از قبل شده است.

این ساعت هوشمند جدیدترین محصول شرکت اپل است که با پردازنده S6 تولید شده و از لحاظ قدرت پردازشی و مصرف باتری بهینه سازی‌های ویژه‌ای داشته است و می‌تواند به‌عنوان یک همراه هوشمند، همیشه آماده کار برای شما باشد.

بهینه سازی عمر باتری باعث شده تا اپل واچ سری 6 بتواند برای مدت زمانی طولانی‌تر در حالت Always-On display روشن بافی بماند. همچنین باتری اپل واچ جدید می‌تواند به‌صورت سریع‌تر شارژ شود و محدودیت‌های مربوط به زمان شارژ را بردارد. 

قابلیت ردیابی سطح اکسیژن

در بررسی اپل واچ سری 6 مشخص شده که علاوه بر پشتیبانی از قابلیت‌های سلامتی مختلف نظیر ردیابی خواب و اندازه گیری نوار قلب یا همان ECG امکان ردیابی سطح اکسیژن خون را نیز دارد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید میزان سطح اکسیژن را به‌صورت سریع اندازه گیری کنید. گفتنی است که اپل واچ این کار را با استفاده از یک سنسور مادون قرمز در زیر مچ دست انجام می‌دهد. این قابلیت اکسیژن خون را بر اساس درصد نشان می‌دهد که برای بسیاری از افراد، ورزشکاران و حتی بیماران مختلف کاربردی است. 

باتری اپل واچ 6

شارژدهی و باتری نقطه ضعف بزرگ این ساعت هوشمند است زیرا که باتری اپل واچ سری جدید نیز مانند قبل تنها 18 ساعت ماندگاری دارد و این آمار جالبی نسبت به رقبایش نیست و با روشن کردن GPS و انجام فعالیت‌های دیگر این زمان از 18 ساعت کمتر هم می‌شود.

اما نکته مثبت آن این است که سرعت شارژ باتری اپل واچ افزایش پیدا کرده و در عرض 90 دقیقه شارژ کامل می‌شود. در صورتی که اپل واچ نسل 5 برای شارژ کامل 2 ساعت زمان می‌برد.

کلام آخر

شرکت اپل این محصول را با قیمت مناسب و ایده آل راهی بازار های جهانی کرده و ما نیز شاهد قابلیت های فوق العاده و بسیار هوشمندانه داخل این محصول بسیار جذاب هستیم، اگر شما جزو کاربرانی هستید که می خواهید از این فناوری استفاده کنید بهتر است این ساعت را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.