سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوشی شیائومی ردمی 7 و ویژگی های آن

ویژگی های ردمی 7

 

 

یکی از جدیدترین گوشی های شرکت شیایومی (Xiaomi) که با قیمتی رقابتی روانه بازار شده و در عین حال از کیفیت مطلوبی بهره می برد گوشی شیائومی ردمی 7 این شرکت (Xiaomi Redmi 7) است. اگر به فکر خرید یک گوشی ارزان و با کیفیت هستید، این اسمارتفون می تواند گزینه خرید عالی برایتان باشد.

ویژگی های گوشی شیائومی ردمی 7

صفحه نمایش

در قاب جلو صفحه‌نمایشی 6?26 اینچی تعبیه شده که کیفیت اچ دی دارد و تراکم پیکسلی اش 269 پیکسل در هر اینچ است. این صفحه‌نمایش نور بسیار خوبی در کلاس خودش دارد و رنگ‌ها را بسیار خوب به نمایش می گذارد. سرعت پاسخگویی صفحه‌نمایش خوب است و زاویه دید هم قابل قبول. با توجه به قیمت نمی‌توان ایرادی از این گوشی گرفت و به خوبی می‌تواند کاربر را در این بخش راضی نگه دارد.

در بخش تنظیمات صفحه‌نمایش دو تنظیم کاربردی دیده می‌شود که برای استفاده بیشتر از پتانسیل دستگاه استفاده می‌شوند :

Reading Mode: با فعال کردن این تنظیم پیکسل های آبی کم نور یا خاموش می‌شوند و نور پیکسل های زرد روی صفحه‌نمایش غالب می‌شود. این تنظیم برای زمانی مناسب است که نور محیط خیلی کم باشد و یا اینکه بخواهید قبل از خواب با گوشی کار کنید. در این حالت فشار کمتری به چشم کاربر وارد می‌شود و امکان اینکه راحت تر به خواب برود بیشتر است. قابلیت زمان دهی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

Contrast & Colors: در این تنظیم می‌توانید میزان گرمای رنگ‌ها را تعیین کنید. علاوه بر این سه گزینه پایین صفحه‌این تنظیم وجود دارند که برای تنظیم کنتراست هستند.

سخت افزار

پردازنده ای میان رده را در این گوشی می بینیم. پردازنده ردمی 7 ساخت کوآلکام است که که اسنپدراگون 632 نام دارد. این پردازنده 14 نانومتری 8 هسته دارد و در اواسط 2018 معرفی شده است. انتظار کمی از این پردازنده نداشته باشید زیرا می‌تواند به‌راحتی تمام کارهای روزمره شما را بدون هیچ کم و کاستی انجام دهد در عین حال که سرعت بسیار خوبی هم دارد و باز و بسته کردن برنامه ها در آن بسیار لذت بخش است.روی چیپ دستگاه و کنار این پردازنده حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده که برای گوشی‌ای در این سطح قیمت کاملا قابل قبول است. اگر تمام برنامه ها روی ردمی 7 بسته باشند از 3 گیگابایت حافظه رم 1?26 گیگابایت آزاد است و اگر 15 برنامه باز شود میزان فضای آزاد رم به 1?01 گیگابایت می رسد. از 64 گیگابایت حافظه داخلی هم در همان ابتدای کار حدود 50?83 گیگابایت آزاد است.

دوربین

در بخش ویژگی های ظاهری موبایل به وجود لنزهای دوگانه در پشت این گوشی اشاره کردیم. دو لنز به کار رفته در Xiaomi redmi 7 از نوع 12 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی می باشد. لنز 12 مگاپیکسلی که دوربین اصلی است دارای دیافراگم 2.2 و همچنین امکان فوکوس خودکار می باشد. این لنز تراکم پیکسل 1.25 را دارا می باشد! لنز دوم که وظیقه تشخیص عمق تصاویر را دارد با کیفیت 2 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است و باعث خواهد شد تا تصاویر با عمق و کیفیت بهتری ثبت شوند. LED به کار رفته در کنار این لنزها نیز به شما در گرفتن تصاویر با کیفیت بهتر در فضاهایی که نور کمی دارند کمک خواهد کرد. از جمله ویژگی های دوربین Xiaomi redmi 7 می توان به عکاسی HDR و عکاسی پاناروما اشاره کرد. فیلمبرداری با دوربین این موبایل نیز برای کاربران لذت بخش خواهد بود چرا که امکان فیلمبرداری با کیفیت 1920×1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فراهم شده است!

دوربین سلفی گوشی Xiaomi redmi 7 دارای کیفیت 8 مگاپیکسل است که کیفیت و شفافیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد.

 

باتری گوشی شیائومی ردمی 7

اگر چه که شرکت چینی Xiaomi redmi 7 را در حد و اندازه های یک میان رده با کیفیت ساخته است اما باتری آن یکی از نقاط قوت بزرگ برای این موبایل به حساب می آید! باتری لیتیومی 4000 میلی آمپری در این گوشی به کار رفته است که با ظرفیت بالای خود می تواند کاربران را تا ساعت ها و حتی در حد یک روز کامل از شارژ کردن موبایل خود بی نیاز سازد. با توجه به ابعاد صفحه نمایش و سخت افزارهای به کار رفته در گوشی Xiaomi redmi 7 این انتخاب یک اقدام عالی برای این موبایل به حساب می آید. البته Xiaomi redmi 7 قابلیت تعویض باتری را ندارد اما می توانید مطمئن باشید که تاسال ها با باتری این موبایل مشکلی نخواهید داشت! 

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی شیائومی ردمی 7 پرداختیم. این اسمارتفون یک محصول میان رده و خوش قیمت است که با صرف هزینه‌ای ناچیز قادر به خرید آن خواهید بود. پتانسیلی که این گوشی در قبال قیمت خود ارائه می‌کند واقعا مطلوب بوده و کمتر گوشی را می‌توان پیدا کرد که در این رنج قیمتی، کیفیت این چنینی داشته باشد. بنابراین اگر می‌خواهید یک گوشی خوش قیمت و با کیفیت داشته باشید، شیائومی Redmi 7 یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان است. برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این اسمارتفون در بخش زیر طی دو دسته‌بندی جداگانه مشخص شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

 

نقاط قوت:

 

  • طراحی به روز و زیبا
  • بهره‌مندی از اسکنر انگشت خوب
  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • سیستم عامل به روز و جدید (اندروید 9 پای)
  • پردازنده و رم خوب
  • دوربین اصلی با کیفیت
  • شارژدهی خوب باتری
  • قیمت مناسب

 

 

نقاط ضعف:

 

  • حساسیت بالای قاب پشت گوشی در برابر خراشیده شدن